Olly,1D & Little Mix!


Visste ni att?
1. Jag har sett Olly i verkligeheten när han var på sommarkrysset!
2. Han är JÄTTE bra kompis med One direction!
3. Han var med i X-factor 2009 och kom 2:a!
4. Har har varit programledare för X-factor!
5. Han kommer från England (Witham)!

Hans två BÄSTA låtar! 
(Enlligt mig) ♥
 
 
  



Visste ni att?
1.Dom kommer från England!
2.Dom Var med i X-factor förra året och dom VANN!
3. Perrie (Den blonda) Är Zayns flickvän!
4. Det är UK och många fler länders största "tjejband"!
5.Dom sjunger bättre än himmlen!
 

Deras singel "WINGS"♥
 
 



Dom är seriöst så sjukt duktiga att man vill lägga sig ner och skrika!!!! MEN om vi ska prata om One direction så är jag redan död, hoppas ni har fattat att 1D är hela mitt liv och att dom betyder allt för mig?! ja, tack för mig puss♥

Visste ni att?
1. Dom är mitt liv?
2:Dom betyder exakt allt för mig!
3. Utan dom skulle jag dö!
4. Det är enligt lagen inte lagligt att vara så perfekta!
5. Ja, dom bryter lagen!
 

ALLA DERAS LÅTAR ÄR VÄRDA GULD OCH DÄRFÖR TÄNKER JAG INTE VÄLJA NÅN!
 
-Ida♥
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0